۵ پاسخ

خیلی قشنگه من عاشقشم رضا و اون شوهرش اسمش یادم نیس تبعید میشن و کشته میشن فقط خاتون زنده میمونه و از اینکه یه دختر از خاتون داره بی خبر میمونه🥲

فیلمای ایرانی اخرش یایکی زنده میمونه یاهمشون باهم میمیرن

فیلمای ایرانی واقعا مزخرفن‌از جهت پایان باز
اصلأ مشخص نمی کنن تهش چی‌می شه

یادم نیس چرا دیدماااا😂🤣
خاتون یادمه زنده میمونه میرن زیر یه ماشینی قایم میشن
لحظه مرگ شیرزاد فک کنم بهش میگه این بچه کوچیکه اش پسرته

خاتون فقط زنده میمونه

سوال های مرتبط