من شنیدم اگه مادر O+ باشه بچه زردی می گیره، منم دقیقا O+ هستم
ربطی نداره.فقط شیر مداوم و خنک نگه داشتن نوزاد باعث میشه زردی نگیره
فقط گروه خوبی منفی امکان داره بگیره که اگر خنکی بخورید ماه اخر بچه گرمی نمیکنه اصلا
من آ+هستم بچم نداشت تا الان که خوبه خداروشکر.
نمیدونم ولی من bمثبت بودم و پسرم زردی نداشت
من abمثبت بودم نداشت زردی
منA+یعنیخیلیبده؟؟؟
میگن ab+خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.