چه گروه خونی داشته باشیم زردی بچه خفیفه؟

۸ پاسخ

من شنیدم اگه مادر O+ باشه بچه زردی می گیره، منم دقیقا O+ هستم

ربطی نداره.فقط شیر مداوم و خنک نگه داشتن نوزاد باعث میشه زردی نگیره

فقط گروه خوبی منفی امکان داره بگیره که اگر خنکی بخورید ماه اخر بچه گرمی نمیکنه اصلا

من آ+هستم بچم نداشت تا الان که خوبه خداروشکر.

نمی‌دونم ولی من bمثبت بودم و پسرم زردی نداشت

من abمثبت بودم نداشت زردی

منA+‌یعنی‌خیلی‌بده؟؟؟

میگن ab+خوبه

سوال های مرتبط