۵ پاسخ

من کلی ادا درمیارم همینکه دهنشو باز میکنه میریزم تو دهنش به‌به و چه‌چه میکنم تا میخوره😂 یکمش هم توف میکنه ولی خوبه به زور میخوره
یوقتا فوت میکنم تو صورتش تا قورتش بده

من مولتی پدیا بست میدم بو میده و حس میکنم طعمش بده بقیه مولتیا هم همینجورین؟؟

چ مولتی میدی؟؟

بایکم اب رقیق کن

دکتر به من میگفت با اب سیب بده بخوره
البته قطره اهنشو میگفت نمیدونم مولتی هم میشه یا نه

نه شیرش بوی بد میگیره دیگه از شیر هم زده میشه کمی رقیقش کن با آب ذره ذره بریز کنار لپش قورت میده

سوال های مرتبط