نه اون موقع از شیر هم زده میشه
من با آب بهش میدم یه یه ذره اولش آب میدم از اونجایی که آب رو دوست داره دهنشو باز میکنه قطره اشو میدم و روش یکم دیگه آب میدم زود قورت میده
نه من آد هم تو شیر میریختم
من یه سری دارو رو قاطی کردم با شیرش دیگه تا چند وقت شیشه رو نمیگرفت😂
نه با شیر قاطی نکن با اب جوشیده سرد یا ولرم ترکیب کن بده
نده بزور دهنش باز کن بده کم کم مجبوره قورتشون بده
با شیر میگن اثرش کم میشه به نظرم خودمم طبق تجربه اثرش کم میشه
نه
منم از اول بادشیر میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.