۵ پاسخ

منم سرنگو‌میبینه دهنشو‌میبنده
پستونکشو میبرم سمت دهنش،
باز میکنه پستونک بگیره از بغل خالی‌میکنم دهنش
یا میگم بیا اب بدم با سرنگ اول اب میدم بعد مولتی میدم پشتش باز اب‌میرم

من همیشه تو شیر یا آبش می‌ریزم کامل می‌خوره اصلا هم مزش عوض نمی‌شه

سلام مامان های عزیزمایه گروه دوستانه کاملادوستانه توروبیکاداریم اگه شمام مایلیدبامادوست بشین به آیدی زیرپیام بدین
@Maaryyamm81

دختر منم بدش میاد دستش میگیریم هواسش پرت کنیم تا بریزم دهنش.غذاهم ک نمبخوره 🤦‍♀️چرا ایقدر بد قلق شدن بچه ها😩

خیلی بدمزه میشه یهو اوقت شیر نمیخوره دیگ.نکن

سوال های مرتبط