بنظرمن درد پریودی اصلا نمیتونه طبیعی باشه
وقتی هم هفته هات چیزی مثل تو دارن یعنی طبیعیه
طبیعی نگران نباش
اگه پشت هم نباشه طبیعیه
یک سونو برو طول سرویکس تو چک کنن منم ۴ روز درد پریودی داشتم دهانه رحمم نازک شده بود طول سرویکسم از ۳۴ شده بود ۲۷ رفتم پیش دکترم اورژانسی سرکلاژم کردن
تایپیک گذاشته بودم یکی از مامانا نوشته بود بخاطر بزرگ شدن رحمه ولی من میترسم
روزی چندبار تیر میکشه و ول میکنه
ممکنه طبیعی نباشه من درد پریودی گرفتم سرویکسم کم شد سرکلاژ کرذم دوباره الانا درد دارم سرویکسم کمترشده پیگیری کن تا تعطیلات نرسیده
من ۳ روزه مثل شما دل درد پریودی دارم
آزمایش و سونو رفتم همش طبیعیه ولی چون زیر دلم هنوز تیر میکشه فردا دوباره میخام یه دکتر دیگه برم
بله منم دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.