۱۷ پاسخ

عزیزم جمله خدا بزرگه خودش جواب معمولا؛ باید بگی ممنون یا بله همینطوره

توکل بر خدا😅

من همیشه میگم تو بزرگی خدا که شکی نیست

من میگم بله خدا همیشه بزرگه

توبزرگی خدا شکی نیست

توکل بر خدا

بگو پناه بر خدا

آره در بزرگی خدا شکی نیست

باید بگی هعیییییی😂

بگو تو این مورد که شکی درش نیست

سایه ی خدا مستدام😂

کسی که اینو میگه، یعنی کفایت مذاکرات یزی نگو بعدش😂 😂

بگو ولی ظاهراً توی به وجود آوردن تو کوتاهی کرده

حالا مگه به همه چی باید جواب بدیم

شما درست میگین
چه جالب تاحالا بهش فکر نکرده بودم😂😂😂

منم حرف زدن بلد نیستم جوابی ندارم بت بدم 🤣🤣🤣🤣

من یه دوستی داشتم در جواب این میگفت الله اکبر من خیلی خندم میگرفت😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان لنا🎀❤️ مامان لنا🎀❤️ ۲ سالگی
مامان نی‌نی‌های سالم مامان نی‌نی‌های سالم ۲ سالگی
مامان آرتین😻 مامان آرتین😻 ۲ سالگی