وایی خدا باید دق اینا رم بخریم
##فرزند پروری
#پوشک
#شیرخشک

تصویر
۳ پاسخ

دیگ خیلی احمق هستن تو این شرایط رفتن دنبال این چیزا😑😑☹️☹️

انثد میگن نرین نرین. حتی تو این شرابطم حرف گوش نمیدن که میشه این. برای اینا واقعا نمیشه دل سوزوند

خوبه ممنوع بود وگرنه الان نصف ایران مصدوم بودن😑

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی
مامان لواشکم👶 مامان لواشکم👶 ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان فلفل مامان فلفل ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان فندقچه مامان فندقچه ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی