سلام ماماناببلاک کامفورت وزن دهی داره

۲ پاسخ

دخترمن نخوردهمش آب ازدهنش بالاآورد گفتن ببلاک کامفورت تلخه بخاطر اینه

آره عزیزم خوبه ولی فک کنم مثل نان وزن دهیش زیاد نیس ولی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی