برا من نوشته بود ۱۲ روز کاری سر ۱۲ روز اومد اختمالا به خاطر تعطیلیا اینجوری نوشته
آزمایشگاه دنا ۱۰ روز کاری گفت به من اما زودتر اومد جوابش عزیزم
منم بخاطر بیمه میخوام دنا بدم بخاطر ج ن گ میترسم بیام تهران از کرج چیکار کنم
به منم گفته بودن. یه ماهه میاد ولی 12روزه اومد
آره عزیزم برای من ۲۰ روز طول کشید 😁
خانما شماهایی که سلفری دادید احتمال ریسکتون چند بود منم دادم دوروز دیگا جوابش میاد 😭😭😭
برای منم ۸ روزه اومد شاید چون تعطیلات عیده و کارکنان نیستن؟
معمولا دو هفته ای میاد…..
وای خدا کنه برای منم قبل عید بیاد
برای من زده بود۱۷روز بعد میاد اما ده روز بعد اومد
ده روزه اومد که تازه من امل بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.