۶ پاسخ

بله. مقوی هم هست

دختر من رو ی ۵ ۶ تا بستونک شیره انگور میخوره
گولش میزنم ب جای چایی میدم

بله گلم میتونید

اره من چایی خیلیییی کمرنگ با شیره انگور میدم

بله من خیلی وقته میدم

اره خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نازگلم🌼🌈 مامان نازگلم🌼🌈 ۲ سالگی