قیمه گذاشتم تلخ شد چیکار کنم





رفلاکس گریه نوزاد

۱۲ پاسخ

اب لیمو فک کنم خوب باشه

سر منم اومده‌زیاد نه فقط یه حبه‌قند تلخیش رو کامل می‌گرفت امتحان کردم😉

حتما دونه لیمو رو درنیاوردی . البته بعضی لیموهام خوب نیستن کلا تلخن

بخاطر لیمو عمانی هست همیشه پوستشو جدا کن بعد بنداز تو قیمه یا قرمه

همیشه دانه لیمو عمانی رو در بیار بعد بنداز

من بجای لیمو عمانی، کلا آلوبخارا میندازم، ترش و خوشمزه😍

یکم شکر بریز
من همه چیز امتحان کردم فقط شکر جواب میده

یکم شکر و یه کوچولو رب انار بزن

سیب زمینی بنداز توش تلخیشو‌میگیره

مگه چی زدی تلخ شده

دفعه بعدی بجای لیموی کامل، پرک ایمو امانی بریز

برای لیمو هست

سوال های مرتبط

مامان ariyan👶 مامان ariyan👶 ۱ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی