۳ پاسخ

شربت تقویتی همیشه بعد از درمان سرماخوردگی بهتره اینو دکتر دخترم فوق تخصص همیشه بهم میگفت

اگه اسهال داره یا اشتها نداره ک بده برا اسهال اشتهاست اگه ن ک بزا داروهاش تموم بشه بعد بده ..من جایی خوندم ک اگه از اول بیماری زینک داده بشه یه بهبودی کمک میکنه دکترم میده معمولا ولی خب نگفت بعد بیماری بدم یا موقع بیماری

من دکتر دخترم میگه سرماخوردگی همه ویتامین ها قطع بشه

سوال های مرتبط