۳ پاسخ

عزیزم خیلی قشنکه عکساش اتفاقا اون عکسی هم که گذاشتیش رو شکم خیلی بامزه ست ربط داره به چهارماهگیش که کم کم میرن رو شکم نامدارباشه😍😍

قشنگههه
ولی اون عکسش ک دمر رو زمینه کاش برعکس بود خودش میوفتاد تو‌تصویر
چون لباسش از قسمت زیر بغل گشاده بد هم دیده میشه😢

قشنگ شده ولی چرا بیچاررو صورتشو گذاشتی‌رو زمین🤣

سوال های مرتبط

مامان طاها و نورا مامان طاها و نورا ۱۰ ماهگی
مامان میثم و حسین مامان میثم و حسین ۶ ماهگی