این اگزما هست باید ببری دکتر پماد ساختنی براش بخری
پماد بزن گناهه بچه منم اینجور بود کلا دوبار پماد زدم خوب شد میخاره گناهه بچه
و برای مرطوب نگه داشتنشم کرم اتوپیکس اوره سه درصد ایروکس بگیر
حتما کرم موضعی فلوئوسینولون بگیر از داروخونه بزن سه باز زدم و خوب شد
وای طفلی این سوزش هم داره ها
دخترمن دوماهگی خفیف تر از این بود دکترش پماد الوینا گفت روزی دوبار بزن
پسر من همینجوری بود کمتر دکتر کرم داد زدم خوب شد
الهی بمیرم بچه😢حساسیت به پروتئن گاوی برو دکتر حتما پماد هیدروکورتیزن میده بزن خوب میشه اگه شیرخودتو میدی باید رژیم بگیری اگه شیرخشک باید پپتی بدی
واای بچه ی منم همینطور میشه من کالاندولا یا ایروکس میزم خوب میشع چند روز باز نزنم دوربارع میاد اگزماست
پاهای پسر من از پروتیین گاوی شده بود من کالتندولا زدم پروتینم حذف کردم .نمیدونم میشه ب صورت زد یا ن
من بچه اولم دقیق همین طور بود دکتر یه پماد داد به اسم راویزون گفت تا یه هفته روزی دوبار بزن خوبه خوب شد
با ویتامین آ چشمی چربش کن بهتر بشه
عزیزم شیرخودت میدی؟؟
اگزما شیرخوار
ویتامین آد بزن
صورتش هم بشور روزی دو بار
خدایی چطور بچه تونو نمیبرین دکتر
شاید. حساسیت به پرتیین گاوی داره پسر منم قرمز میشد جوش میزد
کرم بزن خوب بشه
یا خدا! چیکار کردن با پوست بچه! زخم شده!!! خودش ناخن نمیکشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.