۳ پاسخ

چی بگم خواهررررررر😭😭😭😭امشب دیگه خانم رباب رو علی اصغرش قسم دادم 😭😭😭😭🤲
ان شاالله دست رد ب سینم نزنه خسته شدم همه ذهنم و فکرم شیره
همش اخر شبا میشمارم امروز چند تا امروز چقدر
دختر من شب ک بخوابه تا فردا ظهر ک اصلا شیر نمیخوره نمیدونم این دیگه چ رنگیه
دوباره تو طول روزم باید خوابش کنم یکم بخوره گاهی همینم نمیخوره انقدر سرشو میچرخونه گریه میکنه زبون میزنه پس میندازه
یه هفته فقط یکم بهتر بود رو پام میزاشتم تکون میدادم یه دستمال کوچیک رو چشمش مینداختم یکم ک اروم میشد شیشه رو میدادم میخورد البته دقیقا یه هفته الان دیگه اینطوری هم جواب نیست😭😭😭😭

سلام عزیزم با دلی خون برات می نویسم بلی .ما هم هستیم

دخترم ۲۰۰میخوره😒😑۴۰۰ خوبع

سوال های مرتبط

مامان میثم و حسین مامان میثم و حسین ۶ ماهگی