هرشب موقع خاب سیتریزین میخوردم روزا دیگ اذیت نمیشم
من حساسیت فصلی دارم اول هرفصل باید سوزن حساسیت بزنم اگر مثل من هستید برید قطره بینی بگیرید ۹ساعت یا هرساعت یبار که داروخونه گفت بزنید تو دماغتون من به شدت عطسه میکردم و ابریزش داشتم این نجاتم داد دکتر واسم نوشت رفتم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.