یک بگیر سونوی اخر که رفتی وزن بچه کمتر از سه کیلو بود صفر هم بگیر
کا ۱بسته صفر استفاده میشه ۱هفته اول بعدش ۱
یک بگیر صفر برا بچه هایه که وزنشون خیلی کم یا زود به دنیا اومدن
سایز یک ، سایز ۰ برای نوزاد نارس عزیزم نیاز نمیشه نگیر اگر وزن نی نی نرمال هستش ، نهایتا اگر لازم بشه همون موقع میگیری از قبل نگیر
یک بگیر صفر برای نوزادان نارس
من ک صفر نگرفتم حتی لباسم سایز صفر نخریدم
منوسرپسرم بااینکه وزنش ۳کیلو بود تا چن وقت صفر میبیتم برای اینم فعلا ۲بستهدگرفتم
سایز صفر برای بچه های زیر سه کیلو هست برای اطمینان فقط یه بسته بگیر ۸ عدد داخلشه واسه همون دو سه روز اول خوبه بعدش باید سایز یک بخری
سایز یک
ی دونه صفر ک تا یک هفته گی نوزاد کافیه بقیه ۱
یک خوبه 2500تا 5کیلوعه سایز صفر برا بچه نارس تا دو کیلو
یک باشه
صفر خیلی کوچیکه به نظرم
سونو وزن نرفتی ببینی تپل و یا لاغر
البته هنوز مونده وزن گرفتنش
یک صفر واسه بچه زیر ۲۵۰۰
صفر برای کودکان نارس هست
یک . صفر برای نوزادان نارس هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.