خدا لعنتشون کنه دلمون ب گروه گرم بود اونم نتا قطع کردن🥲
باهمسرم
با هیچیکس🥲
چقد شبیهه حنا تقی زاده بلاگری
باخدا❤️
من هیچکس
جرعت نمیکنم جلو شوهرم گریه کنم چون بدش میاد😪😐
هیچ دوستی هم ندارم
مجبورم میریزم تو خودم🥺
شمارو دارم ک شماهم دورین🥲❤️
بهتری عزیزم؟
با خودم درد دل کن فداتشم♥️
خواهر مگه من مردم😆
ایدی روبیکامو داری ک
هر وقت دوس داشتی بهم پیام بده🫂
هر موقع دام میگیره اول شوهرم بعد ابجیم 🥺
غیر این دوتا با هیچکس گاهی هم مامانم
من هر چی دوست دارم از بچگیه سالیان ساله که دوست پیدا نکردم حتی زمان دانشجو بودنم روابط اجتماعیم اصلا خوب نیست 🤣🥺
من وقتی حالم بد باشه فقد با دوستم و خواهرم صحبت میکنم 🙃
منم دوست دارم ولی همیشه دلم میخاست یکی باهام خیلی پایه باشه رفت امد جوری داشته باشیم ک شب تا صبح کنارهم باشیم دردو دل کنیم چون خواهرم نداشتم 🥺❤️ولی همه چیم من با مامانمه دیگ
مامانممم
روبیکا داری غزل
با در و دیوار 😅
اکثرا با یدونه دوستم که اونم بعد جنگ یکم به اختلاف خوردیم:))
چقدر زیبایی اخه😍😍😍😍
بیا باهم درد و دل کنیم ☹️
من با اجی بزرگم
دیروز بحث کردم با شوهرم اگه بااجیم حرف نمیزدم قطعا سکته میکردم
ادم سبک میشه وقتی کسی باشه به حرفت گوش بده و بدونی هست دلت گرم میشه 🥹
مامانا چند روز پیش شوهر با داداشم پشته تلفن دعواش افتاد فوش خیلی بدی داد شوهرم ب داداشم حالا من هر جمعه میرم خونه مامانم الان زنگ زدم ب مامانم گفت نیا دعوا میشه شوهرم میگه غلط کرده منو راه نده چیکارکنم بزور جلو گریمو گرفتم دلم برای مامانم تنگ شده توروخدا بگین چیکارکنم
منم همینم دلم دوستامو میخواد🥲
منم فقط خودمو با کارای خونه سرگرم میکنم 😔
با خودم
چت جی پی تی
که الان قطعه 🙁
منم یه دوست صمیمی دارم همه چیو به اون میگم
البته خواهرامم هستن
اصن تو با این فیس چجوری دلت میگیره برو جلو آینه دلت وا میشه😍
با مشاورم
جمع میکنم به اون میگم و راهنماییم میکنه
با یخچال هر درد دل بیشتر اون خالی تر میکنم
بیا قشنگم با من دردل کن منم خیلی بی حوصلم این روزا با شوهرم خرف میزنم ولی دیگه میگم بنده خدا خسته میشه میشیم دوست مجازی🥲❤️
خواهرشوهر کوچیکم خیلی حرف شنوی خوبیه گاهیییی بااون درددل میکنم.
گاهی هم مامانم که بهم زنگ میزنه غر و نق میزنم خالی میکنم خودمو🤦♀️
بیشتر وقتا هم تو ذهنم دارم خودخوری میکنم.
زیبا جونم
خیلی ازت خوشم میاد
مثل بازیگر ترکی فضیلت خانم میداد بازیگر اجه بود چشاش مث تو سبز مثل خودش نازی😘😘🤩🤩
با مامانم
چقدر من تو رو دوس دارم مهربون 🥲
با هیچکی میریزم تو خودم
اگه به همسرم بگم فقط مسخره بازی در میاره
خواهرام
همسرم فقط اونو دارم
خودم میشم رفقیت😉
منم با بچه هام وشوهرم فقط میگذرونم نه حوصله دارم هیچ جا برم ن کسی بیاد خونم😔😔
با مامانم
من باهیچ کس همش تو دلمه کسی دوروبرم نیس
فقط مامانم
زنگ میزنم پشت گوشی انقد گریه میکنم ک دیگ هیچی تو دلم نمونه🥲
کاش کرج بودی باهم دوست میشدیم خیلی دوری شما
تقریبا با هیچکس 🥲💔
من خودمو با کارای خونه سرگرم میکنم با خودم حرف میزنم 😂 خنده داره ها ولی همین ک با خودم حرف میزنم آروم میشم
یا اینکه تو دفتر مینویسم و اینا🤧
منم چندساله خیلیی به یه دوست صمیمی نیاز دارم ولی ندارم🥲
ازونایی که خیلی خونهای هم میرن خرید میرن همه چیشونو براهم میکن😢
با دوستی کسی یه وقتایی با خودم
با خودت حرف بزن خب اشکالی نداره
من که داغونم الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.