۶ پاسخ

آره طبیعیه تو این سن

نفخ داره باید قطره بگیری

ببر دکتر پسرم هم اینجوری بود بردمش بهش قطره بایولاکت داد الانم خداروشکر بهتره

نفخ داره ببر دکتر بهت دارو بده
اگه شیر خودت میخوره غذای نفخ دار نخور

طبیعیه پسر منم همینجوری بود بردم‌دکتر گفت خوبه

طبیعیه نفخ هست

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی