شکم دختر منم اینطوری شیر زیاد میخوره رفلاکس داره بردم دکتر دارو داده
بزن با انگشت رو شکمش صدا داد ینی باد دارع.. بر عکس عقربه ساعت ماساژش بده شکمشو و پاهاشو همزمان با هم داخل شکمش یکم فشار بده تا باد روده اش خارج بشه
خیلی خیلی نفه داره ببرش دکتر دارو بده
کلا شکم بچه کوچیک مثل پرانتزه
حتما ببرش دکتر نافشم نشون بده هم شکمشو
آره بنظرم عادی نیست.یسر ببرش دکتر
اره بنظرم خیلی نفخ داره
باد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.