۴ پاسخ

من تصمیم گرفتم بعد ۶ماه برم
البته هوازی اصلا نمیخوام کار کنم فقط مقاومتی وزنه و اینا

عزیزم بسته به شرایط بدنی فرد داره اما طبیعی زودتر میتونه بره

دیگ فک کنم ۲ ماه بعد بری ولی یواش یواش

طبیعی فک کنم دو بعد میشه رفت ولی سزارین نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی