خانما بعد سزارین کی میشه باشگاه رفت؟

۵ پاسخ

۶ ماه عزیزم

عزیزم ما هیچکدوم‌ اینجا دکتر نیستیم فدات شم
اینجور سوالا حتما باید از دکتر پرسیده بشه

۳ ماه اینا

من از تیر ماه شروع میکنم میرم

فک کنم ۳ماه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی