چه مدت بعد زایمان سزارین میشه رفت باشگاه؟

۶ پاسخ

به نظرم حداقل ۴۰ روز رو باید صبر کنید که بدن خودشو ترمیم کنه
زخم ها داخلی هستن و ممکنه حرکات سنگین باعث آسیب و فشار و پارگی و... بشه

اینک سزارینی هستی بهتره بعد۴ماه بری چطوربه زن به خودش فشاربیاره نیازب استراحت داره

۴ ماه بعد

من ۳ماهگی دخترم رفتم و خیلی آسیب دیدم و بدتر شدم.به نظرم تا ۶ ماهگیش صبر کن

سوال منم هست

من طبیعی هستم بیشتریش
اگه وزن دخترم بالا نباشه
مربیم گفت دوهفته بعد زایمان بیا باشگاه

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد