۳ پاسخ

عزیزم دختر من همین طوری بود نگران نباش برطرف میشه

سلام عزیزم
حتما دکتر ببر
من بردم گفت اگع ناله هاش مثل ادم بزرگاست حتما باید بررسی بشه
اگه فقط کش و قوس میده خودشو مشکلی نداره

درد داره دلدرد

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی
مامان مهیار مهراد  💙 مامان مهیار مهراد 💙 ۲ ماهگی