۲۵ پاسخ

نه طبیعیه فقط چربش کن

ای جان با روغن کودک آلویه ورا چرب کن

نه داره رشد میکنه پوست میندازه

نه عزیزم اگ تکرار شد شامپوشو عوض کن

الهی
چون کوچولوعه
خوب میشه خودش

لوسیون بدن مخصوص نوزاد بزن

الهی بگردم وازلین بزن یا روغن بدن

ای جانم دلم ضعف رفت براش روغن بزن از خشکی در بیاد

من هیچی نزدم خود ب خود ریخت الان هیچی نداره

نه چرب کن خوب میشه

باید خوب مرطوب کنی پوست بچه رو با روغن یاکرم مخصوص

چندین ساعت قبلی که ببری حمام بدنش با روغن بچه فیروز قشنگ چرب کن بعد ببری حمام همش برداشته میشه تمیزززز میشه 😁

هیچ اشکالی نداره خوب تا 1ماهگی اینجوریه والا من چیزی هم نمیزدم براش

چ خطری عزیزم داره پوست میندازه روغن بچه بزن بعد هر حمام کل بدنش چرب کن

منم دیروز بردم اینطور شده چربش کن

واس دختر منم بد حموم خشکی میشد بد چند بار حموم خوب شر

نه عزیزم نگران نباش روغن بچه یا لوسیون بدن بزن بعد چندبار حموم کاملا خوب میشه

لوسیون بزن

ن چربش کن فقط

چربش کن

نه عزیزم طبیعی اون پوست میریزه پوست جدید در میاد مرطوب کننده وازلین چیزی داری بزن مخصوص بچه

ن عزيزم طبيعيه تا ي مدت پوست ميندازن

روغن بچه بزن

نه طبیعیه بعدچندبار حموم این پوسته ها کلا میره اگه روغن بچه داری چرب کن

نه روغن بچه بزن

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی