۸ پاسخ

عزیزم شما جدا شدین

کیسه صفرا

من دقیقا هفته ی پیش اینجوری شدم فکر میکردم سکته کردم درد ازیادی داشتم نفس نمیتونستم بکشم دراز میکشیدم ک دیگه ده برابر میشد دردام در حدی ک رفتم بیمارستان از معده م بود امپول زد یکساعت بعد اروم شدم و دارو یک هفته خوردم اصلا تا ب این سن مشکل معده نداشتم ولی در کمال تعجب از معده م بود

روده بزرگس

اگ سمت راسته مال صفرا یا کبد

از معده هستش آدم فکر میکنه قلب

وای دقیقا منم اینجوری شدم

عصب
معده

سوال های مرتبط