عزیزم شما جدا شدین
کیسه صفرا
من دقیقا هفته ی پیش اینجوری شدم فکر میکردم سکته کردم درد ازیادی داشتم نفس نمیتونستم بکشم دراز میکشیدم ک دیگه ده برابر میشد دردام در حدی ک رفتم بیمارستان از معده م بود امپول زد یکساعت بعد اروم شدم و دارو یک هفته خوردم اصلا تا ب این سن مشکل معده نداشتم ولی در کمال تعجب از معده م بود
روده بزرگس
اگ سمت راسته مال صفرا یا کبد
از معده هستش آدم فکر میکنه قلب
وای دقیقا منم اینجوری شدم
عصب
معده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.