منم همینطورم سنگ کیسه صفرا دارم انگار یکی با دست داره منو خفه میکنه ی بغض تو گلومه درد شدید صفرا دارم همین روزا عمل باید بکنم
اگه ضربه به دنده ت خورده برای اون هست دنیز کوچکتر بود لگد زد به دنده هام بیش از یکماه درد داشتم تا رفع شد...اگر نه حتما برو دکتر معده و قلبت جفتش باید بررسی بشن...ممکنه از صفرا هم باشه
یدونه اسپرین بخور
با یدونه زیر زبونی اگه اروم شدی قلبت مشکل داره حتما دکتر برو
اگه نه احتمالا به دنده ات اسیب رسیده از این چسبای ضد درد بگیر بزن روش
اخه دردی هم نیس که درمونشو ما بگیم
یک ماهه اینطورییییییی؟؟؟؟؟؟؟
برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.