بخدا من کمکی ب پسرم میدادم شب تا صب حداقل ۳بار میدادم بهش بخدا قسم سینمو نمیگرفت تا ۴ ماهگی فقط میدوشیدم براش اخرش اینقد گرسنش گذاشتم و با اسباب بازی سرگرمش کردم تا سینمو گرفت...بنظرم با شیشه نده اگه خیلی محبوری با سرنگ بده
منم همین مشکلو دارم
هر دفه شیر خشک میدم عذاب وجدان میگیرم گریه میکنم 😭
من از اول بهش شیر خشک کمکی دادم چون وزنش کم بود
شیر خودمم میخوره
دو روز پیش میخواستم شیرمو برای سه روز بهش ندم تا زردیش بره
پدر هممونو در اورد اصلا با شیر خشک آروم نمیشد
دیگه نمیدونم یه مدت دیگه ول کنه یا نه🥲
اگه شیشه بدی متاسفانه سینه رو ول میکنه
نه الان دختر من که فعلا دوتاش و میخوره هم شیشه هم سینه البته شیشش خیلی کم میاد
من تا ۶ روز سیر نداشتم از اول شیر خشک دادم که زردی نگیره
بعد شش روز پدرم دراومد سینه مو بگیره شیر خشک میریختم رو سینم بخوره ، گرسنگی دادم بهش مجبوری خورد
منم همینم
منم همينكارو ميكنم اميدوارم سينمو ول نكنه
من از اول شیرم نیومد شیشه دادم با شیر خشک وقتی اومد ندادم بعضی وقتا میکشیدم تو شیشه هم میدادم الان دوتاش هم میخوره یه وقت کار داشتنی میدم مامانم نگه داره راحت
من فعلا با قطره چکان شیر خشک میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.