۴ پاسخ

پسرمنم بخاطر دندونای اسیابش که ۴تاش باهم درومد یکهفته هیییچی نمیخورد

به خاطره دندونشه

دختر منم داره دندون در میاره بزور ۵ قاشق میخوره.

نه حتما دندون‌درمیاره شیرشو بده بخوره

دخترمنم‌سرماخورده بود ی هفته لب هیچی بجز شیر نمیزد

سوال های مرتبط