۸ پاسخ

بادوم زمینی و کره بادم زمینی نون جو و پروتیین
نه دیگه ۳۷ هفته دستگاه نمیره کامله

مشکلی توی خون رسانی داری؟

اگر دیابت نداری بستنی عالیه خیلی حتما بخور . و حلیم ‌و اگر گردو و آجیل میتونی تهیه کنی اینم عالی وزن میده . و موادی که پروتئین داره .

من سی دو هفته دو روز رفتم 1950بود

فکنم هفته ایی۲۰۰گرم وزن میگیره جنین
همون لیدی میل و ویتامین بخور انشالله جواب میده
چرا ختم بارداری داد؟؟اگه مشکلی نداره بزار بمونه تا۳۸هفته کامل بشه

آبگوشت
کباب
تخمه
گردو
خوبه برات چرا ختم بارداری بده مشکلت چیه

انشالله صحیح و سالم بغلش بگیری و دستگاه نره و باهم برگردید خونه

حلیم
بادام درختی
کباب
فرنی

سوال های مرتبط