ن فدات نمیرن چون جنین کامله
من ۳۶هفتع زایمان کردم دستگاه نرفتن
منم امپول نزدم.
۳۷ زایمان کردم و دستگاه نرفتن.
بعد ۳۵ امن هس نگران نباش
من ۳۷ هفته زایمان کردم آمپول ریه هم نزدم ۳۱۵۰ وزنش بود قدش ۴۸
دستگاه نرفت
من ۳۶ ۴ روز زایمان کردم وزن نینی هام ۲۴۵۰ بود دستگاه نرفتن
من ۳۷ هفته و ۳ روز زاییدم خوب بود نه دستگاه نرفت وزنش ۲۹۵۰ بود فسقلی عجله کرد واس اومدن کیسه آبم پاره شد طبیعی زاییدم
۳۷ دستگاه نمیره من تو فامیلمون اکثرا از ۳۵ تا ۳۷ بوده زایمانشون
نه نگران نباش منم دوقلوه ۳۷هفته تاریخ زایمانمه
ولی آمپول ریه زدم هفته ۲۷
۲۹۰۰ وزنش بود دو شبم دستگاه
من ۳۷و چن روز .کامل بود سه کیلو پنجاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.