زردی پسرمنم تا دوماهگی تو صورتش بود بعد یهو خب شد
12 بود با دستگاه شد8،بعد 8روز دوباره دیروز شد12
از دیروز دکتر قطره شیرخشت رو شروع کرده احساس می کنم کمتر شده
روانم بهم ریخته دیگه،شده برام کابوس
پسره من از ۳ روزگی گرفت. با بدبختی دوروز جعمعش ۱۲ ساعت گزاشتم دستگاه تموم شد دیگه
چنده مگه؟ دکتر بمن گفت تا 40 روزگی یه روز زیاده یه روز کم اصلا نگران نباش بچه رو هم هی اذیت نکن با آزمایش فقط مدام شیرش بده از طریق ادرار و مدفوع رفع میشه. البته برا من دیگه زردی 10 شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.