خانما قطرع بی بی کر برای چیه

۶ پاسخ

همون لحظه دو ثانیه بعد پی پی میکنه

منم اوایل برا دلانا صابون میزاشتم
بعده واکسن دوماهگی خودش خوب شد
خیلی کوچولو بزار همون لحظه با پی پیش درمیاد صابونه
ولی مراقب باش کوچولو باشه لبه ی تیز نداشته باشه اولم چرب کن مقعدشو
صابونم چرب کن بعد شیاف کن

۱۲ساعتی ۵قطره بهش بده..هم برای نفخ هم شکم کلا خوبه..اروم میشه

شکمشو با روغن چرب کن مقعدشم چرب کن

برای گوارش خویه..برای یبوست

یبوست

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا ۱۷ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان شایان و نی نی مامان شایان و نی نی ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان ماه‍🌙‍لین جانم مامان ماه‍🌙‍لین جانم ۱۳ ماهگی