سلام خانوما من هنوز حالت تهوع دارم آیا عادیه؟

۴ پاسخ

فک نکنم واسه من خیلی وقته قطع شده کلا شاید یک ماه حالت تهوع داشتم بعدش دیگه نه البته شاید واسه همه یه جور نباشه

منم هنوز دارم و دارو میخورم
یه روز نخورم میمیرم رسما

من فقط تو ماه سوم یه هفته داشتم بعدش خوب شدم الان دوباره شروع شده🥲

منم دارم هنوز

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد