فک نکنم واسه من خیلی وقته قطع شده کلا شاید یک ماه حالت تهوع داشتم بعدش دیگه نه البته شاید واسه همه یه جور نباشه
منم هنوز دارم و دارو میخورم
یه روز نخورم میمیرم رسما
من فقط تو ماه سوم یه هفته داشتم بعدش خوب شدم الان دوباره شروع شده🥲
منم دارم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.