۷ پاسخ

واااااااااا

ب نظر من ارتجاعی راحتر زایمان میکنی چون انعطاف بهتری داره

نه بابا منم اولین بچم ارتجاعی بودم طبیعی زایمان کردم

وا چه ربطی داره

😂😂نه

نه من ارتجاعی بودم طبیعی زایمان کردم

😐😐😐😐

سوال های مرتبط