همه نوزادا اینجورین عزیزم
بابا یه ماهشه 😂
همه نوزادا اینجورین
عه مال بچه منم همینجوریه
من همین دیروز دخترمو برای این مسئله بردم دکتر گفت عادیه
شاید فرم پاش ب پای پدرش رفته
نه خوبه . هنوز نرمه استخونش
طبیعیه یکم پرمیشه طبیعی تر میشه از نظر ادم 👌وای چقد ادم نگرانه همش برا این چیزا
سلام وقت بخیر طبیعی هست واینکه تا دوسالگی باید صبرکنی چون هنوزپاهاشون شکل نگرفت
طبیعیه عزیزم
نه نیس
دختر منم لاغره همینجوریه
پسر منم اینجوریه یکم
طبیعیه
همه نوزادا اینطوریه
یکم لاغرتر باشه اینطور بنظر میاد
مال پسرمنم همینجوریه عادیه
ببرینش دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.