دیگه بگیرع هم نباید بدی پستونک تا ۶ماه حوبه بخوره
بعدش باید گرفته بشه
میگیره دختر منم نمیخورد اصلا تا الان مال نوزادیش و داشت همونو هی میک میزد جمع کردم که نخوره از پستونک گرفتن سخته بعدم واسه فک خوب نیس
نه نميگيره
ندادی نده دیگ
من غصم اینه چجوری ترکش بدم😂😂
فکر نکنم دیگه حالا بازم یه معمولی بادومی یا ارتودنسی بگیر امتحان کن ایشالا که بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.