۵ پاسخ

دیگه بگیرع هم نباید بدی پستونک تا ۶ماه حوبه بخوره
بعدش باید گرفته بشه

میگیره دختر منم نمیخورد اصلا تا الان مال نوزادیش و داشت همونو هی میک میزد جمع کردم که نخوره از پستونک گرفتن سخته بعدم واسه فک خوب نیس

نه نميگيره

ندادی نده دیگ
من غصم اینه چجوری ترکش بدم😂😂

فکر نکنم دیگه حالا بازم یه معمولی بادومی یا ارتودنسی بگیر امتحان کن ایشالا که بگیره

سوال های مرتبط