۴ پاسخ

اتفاقا خیلی خوبه چون یبوست نمیگیره

من برای یبوست میندازم

نه بنداز مشکل نداره

ن دکتر ب من کفت بنداز

سوال های مرتبط

مامان پسرم و دخترم🤗 مامان پسرم و دخترم🤗 ۱ سالگی
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی