۴ پاسخ

بنظرم بادمجون نخوری بهتره

احتمالا بچه دلدرد میشه

اره خیلی بده نخور

بادمجون نفخ داره فکر میکنم نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی
مامان حلما و سلما مامان حلما و سلما ۵ ماهگی