تاپینگ زدم میشه جواب بدین- بارداری-فرزند پروری

تصویر
۱۱ پاسخ

توروخدا قضاوت نکنید راهنمایی کنید

عزیزم منم داخل عقد خیلی اذیت شدم
اول اینکه خیلییییی زود رنجم من و خب خیلی زود بهم همه چی بر میخورد
دوم اینکه مادرشوهرم با اینکه سید هست هم پشت سرم حرف میزد هم خوشحال میشد من با شوهرم بحث کنم
کلا یه چیزی همسرم می‌خرید میخواست دق کنه قشنگ به روش میآورد که ناراحته
آنقدر اذیتم کرد
شوهر منم اولا پشت خانوادش بود
آنقدر دید اذیتم میکنم خداروشکر الان ۱ سال و نیم عروسی کردیم خیلی رفت و آمد کم‌شده
و خداروشکر مشکلاتم خیلی کم تر شده
و همه ش میگم خدایا چقدر روزای خوبم رو بخاطر بقیه حروم میکردم
تو هم فکر کن وجود ندارن
اتفاقا به شوهرت بگو چی پشت سرت گفته ولی مث یه دوست
سعی نکن باهاش دعوا کنی
آخرشم بگو من که راضی نیستم از این حرفا
ولی بخاطر تو به روم نمیارم
اصلا ارزش ندارن بقیه بچسب به خودت و شوهرت
سعی نکن بخاطر اونا بحث کنی باهاش عزیزم
الان فقط به فکر نی نی باش

ازاینجا گوش بگیر از اون گوش بنداز بیرون

از راه احساسی وارد شو بگو من خانوادم بخاطر تو ول کردم اومدم با تو زندگی کنم بابات اگ مامانت اذیت کنی ناراحت نمیشی یا خواهرت بخواد اذیت بشه ناراحت نمیشی .. منم بذار جای اونا مرد باید تکیه گاه زنش باشه مدام بگو ولی بحث نکن عزیزم فقط انقد بگو تا ملکه ی ذهنش بشه ..بعدشم گور بابای مادرشوخرررر

عزيزم حالا نميدونم شوهر تو اخلاقش چجوريه ولي من هرموقع با شوهرم دردودل كردم حق رو دادن ب اونا و من به هركيم نصيحت كنم ميگم ب شوهرت نگو تا عذاب نكشي چون درمياد يه چيزي از اونا ميگه ك پشت اوناس و بيشتر اذيت ميشي

عزیزم انقد ب خودت استرس نده الان فقط ب کوچولوت این نعمت عزیزی ک با زحمت خدا بهت داده فکر کن
و بشین خیلی خوب و منطقی با همسرت راجب همچیز صحبت کن و ازش بخوا کمکت کنه
منم مشکل شمارو داشتم و خیلی بابتش ناراحت بودم غصه خوردم همه راه هارو امتحان میکردم خودم جواب میدادم ک باعث میشد من ادم بده بشم با مشاور صحبت میکردم و با شوهرم نشستم بدون بحث و دعوا صحبت کردم اما کم کم شوهرم متوجه کار خانوادش شد و الان خداروشکر ازشون فاصله گرفتم اما همسرم میونش باهاشون خوبه اما حد و مرز هارو خیلی قشنگ متوجه شده و رعایت میکنه

کاش به جای مادرشدن طلاق می گرفتی همچین مردی نوعی غده ی سرطای هست کم کم ادمو از پا در میاره

من جای تو بودم ی جوری جوابشون رو میدادم که قشنگگگگ شیر فهم بشن تو نیازی نداری کسی پشتت دراد خودت بزن تو دهنشون لالشون کن 😬

خوب چرا بهش نمیگی بگووو تا کی میخای منوناراحت کنی ب خاطر دیگران

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

بنظرم ب شوهرت نگو خودت جوابشونو بده و دوری کن، بعدشم حرفاشون برات مهم نباشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری