من از هفته های ۱۹ و ۲۰ تازه حس کردم
از ۱۷ هفته اونم با جفت قدامی پسرم خیلی شیطونه اروم نمیگیره😄
۱۶. تکون که نه مثل نبض
تقریبا۱۹
جفتم خلفی تا ۲۳ هفته هم وقت هست
۱۶ هفته
جفتم خلفی هستش
۱۷ هفته حس لرزش داشتم ولی الان قشنگ لگداشو متوجه میشم
۲۱ هفته
سلام تاحالاتوبارداری کسی بوده که انوکساپارین استفاده کرده باشه؟واسه جنین خوبه یانه؟ممنون میشم یکی که اطلاعات داره جواب بده برام مهمه گوگلم که بالانمیادوگرنه مزاحم شمادوستان نمیشدم.
سلام از ۱۸ متوجه میشین اما کم ولی ۲۰ واضح میفهمین البته من خلفی ام قدامی دیرتر میفهمن
از۱۵ هفته نبض از ۱۷ هفته قشنگ تکون میخوره
من ۱۲ هفته
من چند بار حسکردم
تکونهای ریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.