سلام
شما چند هفته بودین تکون خوردن بچه تونو حس کردین؟؟

۱۳ پاسخ

من از هفته های ۱۹ و ۲۰ تازه حس کردم

از ۱۷ هفته اونم با جفت قدامی پسرم خیلی شیطونه اروم نمیگیره😄

۱۶. تکون که نه مثل نبض

تقریبا۱۹

جفتم خلفی تا ۲۳ هفته هم وقت هست

۱۶ هفته
جفتم خلفی هستش

۱۷ هفته حس لرزش داشتم ولی الان قشنگ لگداشو متوجه میشم

۲۱ هفته

سلام تاحالاتوبارداری کسی بوده که انوکساپارین استفاده کرده باشه؟واسه جنین خوبه یانه؟ممنون میشم یکی که اطلاعات داره جواب بده برام مهمه گوگلم که بالانمیادوگرنه مزاحم شمادوستان نمیشدم.

سلام از ۱۸ متوجه میشین اما کم ولی ۲۰ واضح میفهمین البته من خلفی ام قدامی دیرتر میفهمن

از۱۵ هفته نبض از ۱۷ هفته قشنگ تکون میخوره

من ۱۲ هفته

من چند بار حس‌کردم
تکون‌های ریز

سوال های مرتبط

مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی