چند هفته نی نی تونو حس کردین ؟ :)

۱۳ پاسخ

۲۱/۲۲

۲۱/۲۲

من تا ۲۰هفته حرکتشو حس کردم 🥹

من تا الان هیچی حس نکردم 🙁🥲

۱۹ هفته خیلی کم
هنوزم بعضی وقتا حس نمیکنم نگران میشم چیه این جفت قدامی

۱۵ هفته

آخرای شونزده در حد وول خوردن ماهی

۱۲ هفته🫢😂
البته وقتی بستنی میخوردم
بستگی به جفتت هم داره قدامی دیرتر حس می‌کنه
البته من خودم قدامی بودم😂😂😂😂

18 هفته

۱۶هفته

من تو ۱۸هفته قشنگ میفهمم

من که شکمم دومه هیچی حس نمیکنم

۱۸ هفته خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری