۸ پاسخ

منم 17 هفته و 3 روز حس کردم😍

منم حس نمیکنم چون تجربه نداشتم اصن نمیدونم چطوریه

من هنوز حس نکردم

وقتی رفتم ان تی، گفت خلفی

من از ۱۵ هفته خودشو صبح ها سفت میکرد یه گوشه ، ولی اولین حرکتشو دقیقا ۱۶ هفته و ۱ روزگی حس کردم

منم حس میکنم ولی خیلی ظریف و ضعیفه و چند بارم نمیزنه که درست حسش کنم ،در حد یکی دوبار میزنه و فقط موقعه ای که خوابیدم حس میکنم بس حرکتاش ضعیفه

هنوز نکردم من🥲

تو ۱۵هفتگی جفتم خلفیه زود حس کردم🫠👶🏻🩷

سوال های مرتبط

مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۸ ماهگی