منم 17 هفته و 3 روز حس کردم😍
منم حس نمیکنم چون تجربه نداشتم اصن نمیدونم چطوریه
من هنوز حس نکردم
وقتی رفتم ان تی، گفت خلفی
من از ۱۵ هفته خودشو صبح ها سفت میکرد یه گوشه ، ولی اولین حرکتشو دقیقا ۱۶ هفته و ۱ روزگی حس کردم
منم حس میکنم ولی خیلی ظریف و ضعیفه و چند بارم نمیزنه که درست حسش کنم ،در حد یکی دوبار میزنه و فقط موقعه ای که خوابیدم حس میکنم بس حرکتاش ضعیفه
هنوز نکردم من🥲
تو ۱۵هفتگی جفتم خلفیه زود حس کردم🫠👶🏻🩷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.