۸ پاسخ

وای واضح هست که ارهدیگه دندونه مبارکه

دختر من هیچ علائم دندون نداره دندون در نیاورده شما چیکار میکنید عزیزم

طبیعیه انقد بالاس ؟به مرور میاد پایین؟پسرمن بالارو نداره دوتا پایین درآورده

دندون جلویی رو آورد خیلی اذیت شده یانه

آخی الهی دندون پایین نداره ؟

بله اونم دوتا که خیلی سخت درمیاد تبش هم به اون خاطره

آره برا دختر منم چهارتا بالا درومدن خداروشکر

فک کنم دارع درمیاره سفیده

سوال های مرتبط

مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۱۴ ماهگی