وای واضح هست که ارهدیگه دندونه مبارکه
دختر من هیچ علائم دندون نداره دندون در نیاورده شما چیکار میکنید عزیزم
طبیعیه انقد بالاس ؟به مرور میاد پایین؟پسرمن بالارو نداره دوتا پایین درآورده
دندون جلویی رو آورد خیلی اذیت شده یانه
آخی الهی دندون پایین نداره ؟
بله اونم دوتا که خیلی سخت درمیاد تبش هم به اون خاطره
آره برا دختر منم چهارتا بالا درومدن خداروشکر
فک کنم دارع درمیاره سفیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.