ن اصلا اگ باردار باشی هروقت بزنی نشون میده
اگر باردار باشی فرق نمیکنه نشون میده من شب زدم ولی دوساعت قبلش دستشویی نرفته بودم
چون ادرار اول صبح غلیظ تره در نتیجه مواد توش غلیظ تره و راحتت روی کیت اثر میذاره. شما اگر میتونی ۸ ساعت تو روز چیزی نخوری بله ادرار روز و شب باهم فرق ندارن 😄
سلام دوستان بتا 14ونیم باشه یعنی چی
من اخر شب برداشتم درجا مثبت شد ولی شک کردم براهمین یبارم با اولین ادرار صب برداشتم ک میگن این بهتره و خداروشکر مثبت شد🥹🥰
نه من غروب زدم مثبت شد
اره عزیزم
اول صبح میگن هورمون استرس پایین تره بهتر نشون میدع و دقیق تر
اگر بتا بالا باشه نه!
نه من شب مثبت شدم
من هم صبح زدم هم شب هاله داشت
من عصر تست زدم مثبت شد
بله درسته
تو رنگش یکم اونم خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.