خانما من شیر دوش و یچیزی مال بینیه نخریدم واجبه؟؟

۱۳ پاسخ

پوار بینی فکر کنم خیلی کاربردی باشه

پوار بینی به کارت میاد یه کار ارزون بگیر

پوار بینی خیلی نیازه حتما بگیر دوتا هم بگیر
شیر دوش ی ساده بگیر حالا خاستی دسترست باشه منم ی معمولی گرفتم اگ نیاز شد برقی بگیرم

نه منم پوار بینی نخریدم اونا باید چیزای بینی تازه باشه که دربیاداگه خشک باشه درنمیاد😅😅البته برقیش خوبه شیردوشم من اوایل چون شیرم زیادبود ولباسموخیس میکرد میدوشیدم یکم خوب بود

منم نخریدم

پوار بینی رو بهداشت میگف اصلا استفاده نکنین ممکنه برگرده و فلان
بابد از قطره بینی استفاده کرد

من شیردوش برقی عصای دستم بود واقعا

منم نخریدم جفتشو طبق تجریه اطرافیانم گفتن بزار بعد زایمان اگه حس کردی نیاز داری بهشون بخر قرار نیست بعد بدنیا اومدن بچه دنیا تموم بشه که هروسیله ای نیاز بود مجدد میخره ادم

این مدلش ششصد بود آف زده سیصد خورده ای میده

تصویر

من شیر دوش و پوار بینی رنگ هم از ملیکا کیدز سفارش دادم بیاد قیمتشم مناسب بود

منم نخریدم هیچکدومو

پوار بینی خیلی واجبه
ولی شیر دوش دستی هم اوکی نیازی به برقی نیست

شیردوش ب درد من خیلی خورد

سوال های مرتبط