۲ پاسخ

سلام.من مصرف کردم اینماه دوره سوم من هسته از روز سوم تا پنجم پریود خوردم. روز یازدهازادسازی تست زدم منفی شد.فردا روز جهارده ازادسازی دعاکنین برام .خودم امید ندارم.

این قرص همه برای بازدار شدن مصرف میکنن؟

سوال های مرتبط

در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری