خانما گزیه و استرس زیاد شیرمو خراب میکنه؟

۵ پاسخ

عیبی نداره دبگه گریه نکن و استرستو کم کن

اره عزیزم شیرت تلخ میشه

صد در صد

اره بچه ت نااروم و بی قرار میشه هورمون استرس تو شیر بهش میدی

بله عزیزم بچه دلدرد می‌شه.

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان radin🩵👼 مامان radin🩵👼 روزهای ابتدایی تولد