فقط ایران من عاشق ایرانم باتمام مشکلات بازم عاشقشم
به هیچ وجه اصلا
نه اصلا فقط کشورم ایران خانوم
من عاشق ایرانم هیچوقت دوس ندارم برای مهاجرت برم ولی تفریحی چرا
صددددددددرصددددددمیرفتم
اره صددرصد میرفتم یا دبی یا سوئدیا استامبول
صد در صد میرفتم
عاره با وضع این چند سال ایران اگه شرایطش بود حتما میرفتم بدون ذره ای تردید
استرالیا و سوییس
نیویورک و ال ای هم دوست دارم
با مامانم
انشالله درست میشه جایی نمیریم
من پولش جور بشع میرم خیلی وقته پیشنهادشو ب شوهرم دادم
من پول داشتم همین فردا میرفتم
میرممممممممممممم
مشکل اینه دوست دارن برن ،اتباع افغانی میخوان بازادوولد جابازکنن بمونن
منم صدرصد بتونم میرم💚
من هلند رو دوست داشتم ،برای بچه ها فوق العاده است . اینجا توی پیاده رو توی پارک هر جا میری موتور هست ناامن ... قابل بیان نیست .
منم میرم
بله....اگر چیزی تغییر نکنه و بدتر بشه باید رفت
با اینکه عاشق ایرانم وحتی شرایط مهاجرت داشتیم نرفتیم...
ولی الان اگه سوییس و دانمارک باشه میرم
کانادا
اره حتما میرم
به هیییییییییچ عنوان نمیرم من میمیرم برا این خاک🥺❤️
کانادا رو خیلی دوس دارم ولی ایرانو بیشتر......
از همه کشورها کدومشون از همه نظر همه چیز بهتره هستن؟؟؟( رفاهی آرامش اقتصاد تورم زیبایی)
🫠دوست داشتم برم دانمارک...
نه من تو کشور خودم تو غربتم خیلی سخته فقط ۷۰۰_۸۰۰کیلومتر دورم و هر وقت بخوام میتونم ۱۰ ساعت بعد پیش خانواده ام باشم ولی سخته خیلی سخت الان ۱۴ روزه تو خونه هستیم حتی کسی نیست نیم ساعت بری پیشش ...
همش نگرانم اگه مثلا یه اتفاقی افتاد مثلا من و همسرم مردیم و دخترم زنده موند تا بفهمن کسه اصل و نصبش کیه و چیه بچهوام بی کس و کار میشه اگه اینجا کسی رودداشتم قطعا زود میومدن دنبالش ولی تا اونا بیان کار از کار گذشته ...
الان ۶ ماه و ۶ روزه دقیقا پدرمو ندیدم ۳ ماه پیشت ه مادرمو ندیدم
من برای مسافرت میرفتم اما همیشگی نمیتونم
۴ سال از خانواده م دور بودم تازه هر دو هفته ای میومدم دو روز
خیلی سختم بود
من زندگی تو ترکیه و خیلی دوست دارم
واقعا جونم فدای ایران
ولی دست خودم نیست شرایطش باشه دوست دارم برم
قطعا امریکا.ایالت کالیفرنیا
اسپانیا🫢
واقعا نمیدونم بدونمادرم تصمیم سختیه
من برای تفریح فقط دوس دارم برم برا زندگی اصلا حتی موقعیتشم داشتم و نرفتم( اپلای کردم برا دکترا پشیمون شدم)
اگه خانوادم باهام بیان اره
من به خاطر شغل شوهرم مجبور شدم بریم یه شهر دیگه و واقعا من و بچه هام اذیت هستیم واقعا جدایی از خانواده سختر از چیزی که فکرش میکردم
من واقعا نمیتونم بخاطر دلبستگی هام جای دیگه ای زندگی کنم
ولی دوست دارم کشورهای سرد و قطبی برم
شفق قطبی ببینم🤣🤣🤣
من میرفتم،لاس وگاس،لس آنجلس،استرالیا،سوئیس،فنلاند،دانمارک،میرفتم من آره
من میرفتم انگلستان
کجا برم هرجا بریم میشیم افغانی اونجا بدون عزت و احترام من اینجور زندگیو دوس ندارم
من خودم سال ۲۰۱۳ بخاطر خانوادم و ایران نرفتم و الان خیلی خیلی پشیمونم کاش میرفتم
منم همینطور… میرفتم
من کانادا و سوییس رو خیلی دوست دارم ولی میدونم به گور میبرم
من عاشق ایرانم و تا ابد دلم میخواد همینجا باشم تا ابد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.